Gaaaaah!

Nu har jag knaprat sömntabletterna i en vecka o nej, dom funkar inte.
Det enda som händer är att jag får huvudvärk.
Så jag får prata med bm på onsdag när jag ska dit igen om det finns nått jag kan prova...
Annars är de nog bara att gilla läget.

Har iallafall haft en kanon helg :)
I fredags kom LinaSöt o Alva på besök.
Fika, promenad o lunch med bästa tänkbara sällskap!
Njuter till tusen när jag har dessa söta tösabitar hos mig :)
Att mysa med Alva gör ju inte direkt min längtan efter att få hålla mina egna barn lättare...
Gladfisen :)

På kvällen var jag o Pontus bjudna på 3 rätters middags hos syrran o nicke :)
Sofie hon kan laga mat hon!
Hon hade till o med köpt alkoholfritt rött vin till mig :)
En jättemysig kväll!

Resten av helgen har sprungit förbi o igår var det dags för söndagsmiddag hos Pontus mormor.
Hon bjöd på palt o fläsk med lingonsylt, vilket jag aldrig har ätit.
Var riktigt rädd att jag inte skulle tycka om det men faktum är att jag älskade det!
Jag åt tills det nästan sprutade ur öronen på mig.
Till efterrätt blev det nyponsoppa med grädde o skorpor.
Fick lov att äta lite fast det inte fanns plats ;)

Det känns som det enda jag gör just nu.
Äter o försöker sova.
Men som sagt, bara att gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0