V 35 :)

Idag går vi in i v 35 :)
Herre jävlar vad tiden går fort...
Om max 5 veckor är jag mamma!
Det är helt galet...

Vecka 35 är faktiskt också lite som en milstolpe.
Skulle en förlossning starta nu skulle de inte försöka stoppa den, bebisarna är tillräckligt utvecklade.
Dom väger nu ca 2,5 kg o är 44-45 cm långa.
35% av alla tvillingar föds i v 35 :)
Hihi, spännande!

Jag ser verkligen sprickfärdig ut nu!
Man ser till o med där naveln putar ut igenom linnet :)



Till o med mina mammakläder är för små nu!
Stort tack till syrrans nicke som donerat ett par mjukisbyxor till mig :)
Lagomt slitna o helt underbara!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du har en alldeles lagom mage, jag var ju typ lika stor fast med bara ett barn... :)

2011-11-21 @ 14:21:56
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0