Natt, dag o natt igen...

I natt sov jag som en kratta... Igen.
Jag o Pontus la oss vid 22.30 o jag var sååå trött.
Men så fort jag lagt mig börjar jag känna mig rastlös!
Rastlös i kropp o själ.
Sen började den vanliga rutinen, toa-säng-toa-säng osv.
Vid två höll jag på att bli galen!
Jag var så trött att det började klia, alltså fysiskt klia på kroppen!
På magen, i håret, på armarna..
Så jag klev helt enkelt upp o tog en ca 40 min lång dusch.
Jag stod med min puff drypande med duschkräm o skrubbade tills varmvattnet började tryta...
Klockan var tre när jag kröp ner i sängen, helt mör o somnade.
Tre timmar senare ringde Pontus klocka.
Som tur var kunde jag sova två timmar till efter att Pontus hade åkt...

På eftermiddagen fick jag äntligen träffa Ämma!
Som jag har saknat den tösen.
Hon har börjat prova på healing o hon var riktigt duktig.
Synd att jag är så tjock att jag inte kunde ligga riktigt som det var tänkt :P
Men hon prickade ändå in flera saker helt rätt.
Får boka in en ny tid när dunderkulan är borta ;)

Kl 16.30 hadejag o Pontus tid på soc för att skriva faderskapspapper samt gemensam vårdnad.
Det är då inte bara ett med att få barn!
År hundradets tråkigaste man tog emot oss o allt var så formellt!
Tydligen var det dubbelt med papper när det blir dubbelt med barn.
Inte ett enda leende kunde karl bjuda på under hela tiden!
Men nu är iallafall papperna klara :)


Klockan är nu 23 o det är dags att försöka sova... igen.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Martina

Emma var riktigt duktig, det var mycket spännande som hände när jag var hos henne! :) Mitt onda knä är bättre, och dessutom mår jag mycket bättre i själen :) Blir en tid för mig snart igen :)

2011-10-28 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0