Gravidbilbälte

Att Pontus är det bästa som hänt mig är väl kanske ingen nyhet? ;)
Men han fortsätter överraska mig..
För nån dag sen kom han hem från jobbet med ett gravidbilbälte.
Jag har sett dom men inte reflekterat nå mer över det...
Tyckte mest att det verkade onödigt!
Det är väl bara dra ner bältet under magen om det är obekvämt?
Hur gjorde man innan alla dom här special prylarna uppfanns?
Men min underbara sambo tyckte inte att det var onödigt så han har lånat ett av en jobbarkompis.
Såna där småsaker han gör får mig att känna mig som den viktigaste personen på jorden <3

Ett gravidbilbälte


Så här ska det fungera.

Ska bli intressant o prova :)


Kommentarer
Postat av: Linda

De är jättebra=)

2011-09-10 @ 16:10:17
Postat av: Helene

Åh vilken härlig karl du har, och gravidbilbälte är toppen kan jag lova! =) kram

2011-09-10 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0