Torreveija here we come!!

I morgon bär det av mot varmare breddgrader tillsammans med Bella, Johan  o deras smågrabbar Karl o Ossian :)
Väskorna står packade i hallen, läkarintyg o pass ligger i handbagaget.
Hihi, älskar den här känslan precis innan man är på väg!
Det kommer bli min o Pontus sista resa på ett bra tag så nu ska det njutas för fulla muggar!
Sola, bada, äta o dricka gott, umgås, vila o samla krafter :)

Torrevieja ligger i den spanska regionen Alicante på Costa Blanca. För att åka till Torrevieja kan man flyga till Alicantes internationella flygplats som ligger 35 kilometer norr om Torrevieja. Känt för sina vackra sandstränder, Europas största saltproduktion, rika natur, historiska platser och sitt enorma utbud av spanska och internationella restauranger och barer är orsaken att många väljer just Torrevieja för att semestra på.  
Loooovely!



Finaste Frida ställer upp som hästvakt så jag kan åka utan att oroa mig.
Känns så tryggt o bra!
Jag o Pontus har helgarderat oss med en höensilage i hagen o en inne i ligghallen.
Så bättre kan nog inte de fyrbenta kräken ha det ;)
Kommer nog sakna mina grabbar o Norpan :(
Får nog hitta mig några hemlösa katter eller nått o gosa med :P


Så nu kommer det att vara lugnt på bloggfronten ett tag.
Ses o hörs när jag kommer hem igen!
Ta hand om er o varandra!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0