Lite klag....

Sitter i soffan o är mer död än levande tror jag...
Nätterna blir jobbigare o jobbigare.
Det är inte längre bara toabesöken som sig påminda nattetid utan rackarungarna väcker mig också, jag kan vakna av att dom ligger o sparkar på varandra så hela magen guppar.
Det börjar nog bli trångt åt dom, stackarna....
Men det absolut värsta är att jag har börjat få myrkrypningar i benen, typ restless legs.
Jag är dödstrött, ligger i sängen o känner hur det börjar krypa i benen.
Det är nästan så man får panik o bara vill sparka bort den irriterande känslan!
Det enda som hjälper är att helt enkelt kliva upp o röra på sig...
I natt gick jag upp o åt en nattmacka o tassade runt i ca 30 min innan jag kröp ner i sängen igen.
Som tur är kunde jag somna då.

Så där, då har jag klagat av mig lite!
Man känner sig så hemsk att man klagar när man får vara med om ett sån äventyr som en graviditet faktiskt är...
Men nånstans måste man få göra det så jag gör det här :P


v.27 (26+4)





Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är så vacker!

2011-09-30 @ 12:43:41
URL: http://nublommardetirabatten.blogg.se/
Postat av: Lina

Åååååååå jag kan inte annat än att hålla med lillasyster! <3

2011-10-02 @ 10:31:59
Postat av: mickis

fiiiina fiiiiiiiina vännen, saknar dej <

2011-10-04 @ 21:13:03
URL: http://mickistysk.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vackraste, vackraste du!

2011-10-06 @ 04:44:04
URL: http://lifeofemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0