v. 24

Den här veckan tycker jag att magen växt av bara sjutton!
När jag sitter trycker magen upp under brösten o det börjar bli lite tungt att andas...
Trycket gör också att det börjar bli svårt att äta igen.
Hoppas verkligen att det går över!
Har köpt hem gaviscon som ska hjälpa mot sura uppstötningar, tabletten ska tuggas o det bildas ett vidrigt skum i munnen. Äckligt som f a n men det har hjälpt dom få gånger jag har behövt dom.
Att man måste upp o kissa ca fyra gånger per natt är väl inte roligt men det hör väl till...
Annars tycker jag att graviditeten går ganska så bra, ingen vätska i kroppen, ingen foglossning eller annan smärta.
Håll tummarna att det fortsätter så :)

Hade ni nått som var riktigt jobbigt under graviditeten?

v. 24



Jag älskar min nya t-shirt!
Känns lagomt pmsig eller gravidig... :P




Kommentarer
Postat av: Helene

Du är jättefin gumman! <3

Med G hade jag foglossning från v.16 och fick ha stödstrumpor de sista månaderna, men då var det förstås sommar också ;) Annars var den graviditeten ganska bra, vad jag minns.

Kram!

2011-09-08 @ 21:36:49
Postat av: Lina

Ja men jisses va maggen växer nu vännen! :) så härligt att se!

Hm ja du, ganska tidig foglossning som blev bättre i mitten av grav. för att till slutet komma tillbakakrypandes! :) annars tyckte jag att jag mådde ganska bra tills jag sköt iväg med vikten, den stooora magen och all vätska ;) tacka vet jag graviditetspenning och stödstrumpor! puss o kraaam!

2011-09-08 @ 22:11:01
Postat av: Amanda

Och jag som tycker att gaviscon är gott! Tar tre tabletter innan jag lägger mig.

2011-09-09 @ 07:57:27
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men dra åt skogen vad fin du är hjärtat! Helt fantastiskt <3

2011-09-11 @ 21:44:14
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0