Usch så synd...

Nu har vi varit på ultraljud med Lucette o tyvärr fanns det ingen fölbebis i magen :( Jag var inställd på att det var 50/50 men jag blev jättebesviken... Jag ville verkligen ha ett föl att se fram emot. Speciellt när Calle snart kommer att galoppera vidare.. Men jag o Lussans ägare har gjort dealen att jag kunde behålla Lussan ett år till o göra ett nytt försök om det inte tog sig i år. Det får nog bli så. En fördel är ju att jag hinner lära känna Lussan bättre, kanske snubblar över en mer passande hingst. Nu ser jag fram emot att prova rida Lucette. Det är inte helt fel att sitta på hästryggen i skogen en fin höstdag :)

Det blev inte som jag tänkt mig men det blir bra...


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej vad synd!!

2012-08-30 @ 20:21:38
URL: http://annaemmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0