Snart tar mamsen jullov..

Nu är det bara en dag kvar innan Pontus får lite ledigt.. I två hela veckor ska han vara hemma! Jag längtar mig tokig på att få spendera lite tid med min älskling :) Måste erkänna att det ska bli riktigt skönt med lite avlastning här hemma också.. Lova o Saga lider av nån extrem form av separations ångest just nu. Jag får inte ens gå ut i köket innan dom kommer gråtandes efter. Enda tiden jag kan få nått gjort är när dom sover. Så nu när Pontus kommer vara hemma tänker jag ta lite jullov! En dag på stan o shoppa, fika med vänner, läsa o rida.. Åh vad jag saknar att rida! Den senaste tiden har det inte funnits tid eller ork till att rida.. Det är flera veckor sen Peace o Lussan fick komma ut :( Tur dom har stor hage att springa i o att verkar nöjda med lite pyssel o gos på kvällarna..

Mina älskade ungar.. Som ibland ger sin mamma gråa hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0