Tacolunch mitt i veckan!

Idag lyckades mina kära vänner anordna en tacolunch hemma hos Sofie! Det är inte lätt samla alla när man har skola o jobb.. Men tackvare att det var nationaldagen idag så lyckades vi! 6 vuxna o 5 kids fick vi ihop :) Så himla mysigt att sätta sig till bords med fina vänner o massa god mat! Tacos var helt klart rätt val ;) Smaskens! Till efterrätt hade jag gjort en Key lime pie. Blev riktigt bra för att vara första gången :)

Tre timmar hann vi umgås, skratta, skvallra o äta innan mina töser tröttnade ur.. Båda två sov innan jag lämnat parkeringen ;) Jobbigt att leka med kompisarna Isabelle (Helenes dotter), Lucas o Amanda (Sofies kids).

När vi kom hem var det min tur att få sova lite.. Pontus o Henrik tog tjejerna så jag kunde ta igen några förlorade timmar sömn. Gudomligt skönt! Hoppas jag kan sova i natt nu bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0