Pang bom!

Nu har vi äntligen börjat få lite ordning på nätterna. Tjejerna sover mellan 19-07 med nått undantag för lite gnöll o gnäll mitt i natten, då låter vi dem bara vara. När de vaknar vid 4 tiden får de varsin vällingflaska o somnar om till 7 :) Känns helt fantastiskt att det faktiskt fungerar!

Men i samband med att jag har fått sova mer verkar min kropp fattat hur mycket den har fått utstå den senaste tiden. Bära två små i magen, snitt, lyckorus, rädsla o oro, sömnbrist, full rulle o känslan av att aldrig räcka till. Så i helgen kändes det som jag bröt ihop lite. Förkylningen som kom i torsdags blev liksom lite för mycket.. Orkade inget, ville inget. Trött på allt... Spenderade lördagen i stugan med pappa o ungarna. Det var mysigt :) Älskar att se när de busar med hundarna o gosar med morfar!
På söndagen tog Pontus tog med tjejerna på morgonpromenad vid 9 o jag somnade av en stund, trodde jag. Vaknade o kollade på klockan, 14?! Gick ner o åt lunch o la mig i soffan där jag slumrade till igen. Vaknade av att Pontus o tjejerna kom hem på eftermiddagen. Tror jag hade lite sömn att ta igen.. ;) Idag mår jag mycket bättre trots att jag har lite förkylning kvar i kroppen... Orkade till o med åka till öppnis med tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy va skönt Jenny! Där ser ni, de handlade bara om att NI bestämde er :-) Tjohoo!! Kramar

2012-11-26 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0