Tankat energi :)

Igår kväll tog jag o Lina en sväng med hästarna. Jag på Lussan o Lina tog Peace :) Nu har vi börjat komma igång på riktigt så nu var det dags att sätta lite fart på hästarna... Vi joggade hästarna över Eriksberg o jag tog första galoppen på Lussan! Första försöket började med ett rejält bocksprång men sen fick vi till en riktigt fin galopp :) Lina o Peace galopperade också, så duktiga! Vi provade också en liten väg jag inte ridit förut.. Bra att kunna variera lite! Vi var ute ca 1.5 timmar sen fixade vi stallet innan vi sa god natt :) Efter att ha fått frisk luft, tid med bästa vännen o sitta på fina Lussan mår jag sååå bra. Energinivån är på topp igen!

En trött men nöjd Lucette <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0