Magsjuka...

Det verkar som om den här lilla familjen aldrig ska få vara friska o krya... Tjejerna har varit snoriga o hostiga ett par dagar, Pontus började må lite fuffens i onsdags o blev sjuk på torsdagen. Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig men icke!
I natt började jag må illa o vid 6 fick jag skynda mig upp o kräkas... Sen dess har jag legat nerbäddad på badrumsgolvet med täcke o kudde. Försöker jag mig på en klunk vatten åker det antingen rätt igenom mig eller kommer upp lika fort... Jag är så törstig! Ett glas med isbitar är det enda jag fått i mig o lycktas behålla på hela dagen... Men en sak kan jag trösta mig med, hellre att jag är sjuk än mina flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0