Vinterpromenad...

Äntligen är jag på benen igen! 24 timmar efter det att jag började må dåligt vände det... Så skönt att kunna vara mamma igen o inte en ihoprullad boll på badrumsgolvet ;)

Idag jobbar Pontus så det är bara jag o tjejerna hemma. Vi tog en välbehövlig promenad i den friska luften. Tyvärr har det kommit massa snö så det var riktigt tungt att dra pulkorna.. Trollungarna verkade bara tycka att det var roligt att se mamma svettas o stånka ;) Vi hälsade på hästarna, hämtade posten o tog en promenad på ängen :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken härlig bild! Men du glömde du pulkorna hemma eller?  kramar

2013-02-06 @ 01:46:30
Postat av: Jessica Eriksson

hej, jag hade wind of peace förut och jag ska åka till falun den 23/3 och kolla på en skola och kommer vara klar runt 15:00 och jag undrar om jag skulle kunna få åka och hälsa på han. Om ni är hemma. mvh jessica

2013-03-15 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0