En bästa vän ❤

Jag är verkligen bortskämd med att ha fina människor runt om mig! En fantastisk sambo, fina barn o en trygg familj. Vänner som vill mitt bästa o alltid ställer upp. Men bland alla mina vänner så finns det en som är speciell. Hon är inte bara en utav mina bästa vänner utan också världens bästa extramorsa! Lova o Saga känner sig så trygga med henne att de ibland väljer att sitta hos henne istället för hos mig. Dom skrattar o vill kramas så fort dom ser henne :) Det värmer i mammahjärtat! Det är så mysigt att umgås o se våra tre flickor leka tillsammans. Tänk att dom "snart" kommer vara klasskompisar...

Finaste Lina har sagostund på öppnis ❤

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1037988/images/2013/pic_5108375eddf2b35ac524e00e.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhhh finaste du nu bölar jag ❤
Du är min bästa vän som jag vet finns vid min sida i alla väder ❤
Jag älskar er så mycket!

2013-02-01 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0