Röda ögon...

I natt tog jag o Saga en liten tripp till akuten. Borde skaffa klippkort snart... Lovas ögoninflammation börjar bli bättre medans Sagas blir värre. I natt vaknade jag av att hon grinade o jag kände på mig att nått var fel. Plockar upp henne o hon ser ut som nått taget ut din värsta skräckfilm! Ögonen var igenmurade med blodaktigt kladd... Väckte Pontus så vi tillsammans kunde göra rent ögonen. Borde ha tagit en bild så jag hade nått att visa läkaren... Efter att ha pratat med 1177, sjukvårdsupplysningen så bestämdes det att vi skulle åka in. På akuten blev jag skickad till ögonkliniken o där berättade dom att man inte gör nått åt så här små barn. Det gäller bara att hålla rent o härda ut... Så vi gjorde aktuen tur o retur på 90 min! Inte illa...

Sån här kladdig sörja var ögonen fulla av. Inget vanligt var men tydligen inget farligt..


Kommentarer
Postat av: Emma (hennes00)

Men usch å fy :-( Nä, det där kan inte vara vanligt.. Har aldrig sett el hört nån som har blodigt var vid ögoninflammation, stackars dom små :-( Krya på dom!!

2013-01-11 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0