Sälen o 30 års firande!

I helgen åkte jag o Pontus till Sälen för att fira kompisen Matte som fyllde 30.

Jag o Pontus bodde mitt i Lindvallen i ett litet trevligt krypin :) Vi hade 20 m till knappliften o 30 m till Harrys. Perfekt när det vankades frukostbuffe! ;)
Vi åkte upp på fredagen, käkade middag med Matta o Sandra på TB uppe på Högis. Jättetrevligt o riktigt god mat! Vid 22 tiden var det dags för firandet av Matte i Pianobaren :) Stefan Gunnarsson från "Så ska det låta" spelade hela kvällen o naturligtvis blev det "Ja må han leva" för Hansson. Hela baren stämde in, skoj! Kvällen blev riktigt lyckad :) Drack drinkar o dansade till kl 02 o vi tog taxi hem. Somnade gott trots alla glada o fulla som stimmade utanför Harrys.

På lördagen var vi lite matta i pälsen men tog oss upp ur sängen i tid så vi hann med hotellfrukosten på Harrys. Allt var gott men nygräddade våfflor med sylt o grädde var himmelsk dagen efter ;) Sen blev det promenad med Matte, Carina, lilla Douglas, Conny o Erica. Det är riktigt mysigt i Lindvallen. Vi lunchade o gick på after ski med samma sällskap. Skrattade så tårarna sprutade!
På kvällen gick jag o Pontus till Lammet & Grisen o åt middag. God mat men lite för trötta var vi nog... Gick hem o kröp ner i sängen o tittade på film :) Mys det med!

I morse rullade vi ur sängen kl 7.30, åt frukostbuffe, checkade ut o åkte hem!
Gud vad vi längtade efter våra små troll... Ville att de sista milen skulle flyga förbi! När vi kom hem möttes vi av två lite förvånade men glada barn <3 Mormor o gammelmoster Ammi såg inte alls så slitna ut som jag trodde de skulle göra ;) Allt hade gått jättebra med både barn o djur vilket känns så himla skönt. Men en sak är säkert, borta bra men hemma bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0