Söndagmorgon

Det vart en lång men trevlig dag i går.
Känns som om att allt började rulla på så fort man öppnade ögonen!
Kl 3 började hela släkten Stadin trilla in.
O dom är inte några ;)
Mamma, pappa, Sofie, Nicke o Nickes bror Peter kom också.
Fick ett flaska rödvin av Peter som tack att han fick komma.
Så himla gulligt!
Nån frivillg att dela den med mig nån kväll? ;)
Ni som har varit hemma hos oss vet att det inte finns överdrivet mycket med sittplatser.
Som tur är bor vi i en väldigt trevlig liten by så vi fick låna bord o stolar i klubbstugan!
Så 18 middagsgäster blev det.
Jag tycker om att ha folk hemma men när det blir så många så känner jag mig lite vilse!
Kontrollfreak som jag är :P
Jag vill ju ha ordning o reda o kunna hålla koll på allt samtidigt.
Det gick väl inge vidare...
Men trevligt var det!

Vid 23 tiden lämnade sista familjemedlemen oss men istället trillade Daniel, Pontus o Brusen in.
Så det blev lite nattmat o nån öl här hemma innan pojkarna åkte till Hea på lite RockaBilly!
Hade velat följa med men jag var hur trött som helst.
Skulle va kul o åka med o bugga lite men det blir fler gånger!
Per ville också följa, han va då inte ett dugg trött men jag övertalade honom att stanna hemma...
Innan jag ens hade hunnit borsta tänderna så sov han!
Haha.
Precis som en treåring :P
O han sover än...

Själv har jag varit i stallet o släppt ut pållarna.
Frukost o vatten har dom också fått :)
Märkte dock när jag kom hem att jag fått  punktering!
Surt...

Funderar på att krypa ner i sängen en stund till...
O förtränga att det ser ut som ett bombnedslag här hemma!
O att däcket behöver bytas...

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0