Ute i god tid ;)

Jag är en planerare, inge snack om saken.
När jag sätter väckarklockan på kvällen vet jag precis hur lång tid jag har på mig att kliva upp, fixa mig o ta mig till jobbet.
Risken finns att jag skulle snooza lite väl länge annars..
Jag älskar att snooza :)
Eftersom jag ska åka til Uppsala i em så erbjöd jag mig at släppa ut hästarna idag, om Carina kunde ta in dom.
Jag har aldrig släppt ut C o Troy samtidigt förut så jag tänkte att jag ville ha gott om tid på mig..
Det tog 4 minuter att släppa ut dom.
Tog ut C, han fick vänta i gången medans jag försökte få på Tory grimman (det ska tuggas på allt), fick ut båda i stallet, sen gick jag först ut genom dörren o pojkarna följde snällt efter.
Easy!
Så nu sitter jag på jobbet 1 timme innan jag börjar..
Hellre för tidig än för sen.. Fast det har jag lyckats med ett par gånger också :P
Skulle ha varit skönt att åka hem o krya ner i sängen brevid Per igen men ikke.
Det får vänta tills på söndag!

Nu sitter jag o äter min risifrutti o väntar på att jag ska kicka igång den här dagen!
Sen blir det Uppsala.
Ska bli så himla kul o träffa Ahmanda igen!
Den här gången ska jag också få träffa Matte, Luzifär, Nebojsa o Jesus :)
I morgon blir det hopptävling för hela slanten..
Misstänker att jag kommer vara mer nervös än Ahmanda o Main Jack.
Men det ska nog gå bra!

Massa Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0