Bloggen föds o Harry får ett hem

Vill börja med att tacka mitt lilla datageni Emma för att hon hjälpt mig att fixa en blogg!!
Det börjar kännas att det har varit en lång dag. Var ner till stallet i morse o släppte ut vilddjuren, mockade o sen blev det morgon fika hos Anna. Tina min frusna kropp en en kopp te är aldrig fel.. Jag o Callisto passade på att ta en långtur idag. Red runt Liljan o vi höll sams hela vägen! Kan trotsdagarna vara förbi? haha! 

Jobbade kväll med Emma o co, vilket som för mig vidare till Harry fd Leo.
Emma hittade lilla Leo på blocket, en liten fluffig söt kanin. Ett tu tre sen vände jag upp o ner på stallet för att hitta min gamla kanin bur!
Nu sitter jag, Emma o Harry hemma i emmas lägenhet o varvar ner.  Jag o Emma dricker vin o kollar på gamla big brother repriser..  Sjukt längesen! Man skäms nästan för se stackars satarna som ställde upp på nå dylikt!

Nu börjar tröttheten komma krypande så det är nog dags att krypa till kojs..
Vi hoppas att Harry överlever natten o att vi hinner upp till mcdonalds till frukost :)

Peace out
 

Kommentarer
Postat av: Ämma

Men harry blev leo igen:( ack du fagre vilket sorgligt slut på den sagan...

2009-03-05 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0