Full rulle!

Nu händer det grejer!
Jobb, jobb o mer jobb..
Men nu varvas det vanliga jobbet med lite fackligt :)

I morgon kommer Dalarna/Västmanlands medlemstidning hit o gör en intervju om Indienresan.
Ska bli kul få sitta ner i sitt eget kök o berätta om resan...
Lite lättare än att stå framför flera hundra personer!

På onsdag sätter jag mig på ett tåg o tuffar ner till Skåne för att prata på ett repskap nere i Höör.
Ett repskap är ett fackligt möte/planering.
Men den här gången är jag inte ensam!
Jag ska få träffa härliga Lotte igen :)
Så nu ska vi slå våra kloka huvuden ihop o göra en kanon föreläsning!

Ska bli sååååå kul :)




Puss o god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0