Tänk hur det kan svänga...

Idag kan folk skratta sig lyckliga att dom slapp träffa mig på förmiddagen..
Jag har surat från det att jag slog upp ögonen!
Min hovslagare skulle komma idag men ringde igår o berättade att hans andra besök blivit inställda så han kunde inte komma till mig.
Han har en rejäl bit att åka så han tar Callisto när han har besök i falun med omnejd.
O jag förstår att han  inte kan åka alla dom där milen för en enda häst!
Skulle jag betala milersättning skulle jag bli ruinerad... :(
Så jag förstår honom o han förstår mig men det är suuuurt...
Får försöka hitta nån här i närheten som kan komma snarast.
Några förslag?

Efter pyssel i stallet o mys med finaste Callekillen kändes det bättre :)
En brakfrukost, bus med kalvarna o en dusch senare kröp jag till sängs igen!
Sov 1 ½ timme innan det va dags för jobbet..
Fick en kram så fort jag kom innanför dörren :)
Nu glider jag runt i min flotta golf o rockar loss ordentligt i bilen innan jag sansar mig o kliver in hos mina gamlingar med ett leende på läpparna!


Nu väntar dom sista timmarna innan det är dags att gå hem :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0