Födelsedagsståhej ;)

Vaknade i morse till ett vitt landskap! Den som trodde att jag önskade mig SNÖ i födelsedagspresent ska jag ta ett rejält snack med...

Men bitterheten försvann snabbt, för i stallet väntade dagens första födelsedagspresent. En cykel :) Jättefin! Efter frukost plockade Pontus fram resten va paketen. En cykelvagn o hjälmar åt tjejerna. Hm, tror Pontus försöker säga mig nått ;) Lova o Saga älskade hjälmarna o vagnen så i sommar ska vi ut o trampa!

Nu sover tjejerna middag o jag håller på att förbereda fikat till kalaset. Snart kommer familjen hit o kalasar :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vilka fina presenter!!
Som vi ska cykla i sommar! :) fast vi kanske får lämna barnen hemma så du kan dra mig i cykelvagnen ;)
Ses sen!

2013-04-07 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0