Då va det dags igen..

Igår fyllde jag 23, men nå firande blev det inte. 
Har inte firat födelsedag på  8 år.
När jag var 15 år dog min farbror, på min födelsedag.
Vi vet inte säkert men dom hittade dagen efter..
Han hade varit på fest o sen tog han o en kompis skotern över sjön för att åka hem.
Han kom aldrig hem, dom krachade o Tomas dog.
Den andra killen klarade sig med lättare skador.
Tomas hade en son på 4 år o en dotter på 2.
Allt blev som ni kan förstå kaos!

Vi åkte ner till hans sambo o fick träffa poliserna o en präst, det var då man förstod vad som hänt.
Allt bara snurrade o jag bröt ihop.
Jag minns det fortfarande som igår.
Han va borta o vi fick lov att gå vidare..
Sen dess har det varit ganska så tufft att fira min födelsedag när man vet vilken dag som kommer efter...
Älskar mina vänner som vet hur det här påverkar mig o gör allt för att få mig att le även en dag som denna.
Jag får det utrymmet som jag behöver men behöver aldrig känna mig ensam.

Åren går o lite lättare blir det iallafall.
Några stora kalas blir det inte än men lite fika kan jag bjuda på!
Idag har mamma, pappa, syrran o hennes kille varit här.
Jag hade bakat 2 tårtor, en vanlig gräddtårta med jordubbssylt o vanlijkräm.
Sen hade jag gjort en chokladbomb :)
Chokladtårta med nougat o chokladglasyr!




Nu ska jag sätta upp mina nya gardiner (Tack mamma!!) o pyssla lite.
Sen blir det stallet :)

Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg ju smarrigt ut det där!!!

2009-04-09 @ 23:05:04
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Men urs inte roligt det där med din farbror! Alltid när man får höra något om en person vad den har varit med om, så känner jag medkänsla!

2009-04-12 @ 20:42:25
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0