Trassel i knoppen



Nu är det strax dags för sängen.
Måste bara få lite rätsida på allt.
Jag har ju trasslat till det, typisk Jenny grej.
Just innan jag skulle gå hem från jobbet idag skulle jag bara kolla hur det såg ut inför morgondagen.
Vi har ju haft det lite kaotiskt på sista tiden.
När jag bläddrar igenom papperna så ser jag att det är en vikarie insatt för mig!
Va fan?
Då kom jag på, det är facklig konferens i morgon!
Jag hade bett Karin DP fixa in en vikare så jag kunde va med eftersom jag är ungdomsansvarig, men efter som det fattas vikarier så trodde Karin inte att det skulle gå så bra..
Så jag har förlagt det där i huvudet nånstans.
Så nu ska jag tydligen till blge i morgon bitti..
Nu ränner jag runt här hemma som det tossiga fruntimmer jag är o letar saker ;)

Som tur är behöver jag inte oroa mig för kläder iallafall!
Va hemma hos Bettan en vända idag, kom dit med fika o åkte hem med en säck kläder.
Bettan hade garderobsrensning :)
Så jag är 3 par jeans, linnen, t-shirts o en klänning rikare..

Thank good for u girl ;)

Sov så gott alla nära o kära!



 


Kommentarer
Postat av: Martina

Det är inte alltid lätt att ha huvudet med sig ;)

2009-08-30 @ 23:20:27
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Hoppas att det blir trevligt imorgon, du får hälsa! Kram :)

2009-08-30 @ 23:46:28
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0