Min stackars pålle

Tänk om min stackars kille skulle kunna berätta vad som är fel..
Han har tappat en massa muskler på kort tid o han har verkat stressad. Ur gängorna helt enkelt!
Misstänker att det inte är nått vidare bra hö vi har fått tag på.. Blev ju lite panik i vintras när vårat tingade hö blev sålt.
Det skulle förklara en del men det är nått mer.. Såg för nån dag sen att hans framben såg lite inåt lutande.
Tror inte att vår hovslagare är skott C riktigt! Tänk om han har ont i fötterna?
Har lite svårt för hovslagare, dom snackar mer skit än värsta skvallerkärringarna!
Det finns ingen som kan lika bra som dom själva.
Måste ringa min förra hovslagare direkt på måndag morgon, han är den enda jag litar på.
Dags att ringa ut kiropraktor också?
Det är lika bra att han blir helt genom kollad..
Blir tokig av att se poppisen som han ser ut nu..
Älskar min lilla kille.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0