Hela huset gungade ;)

Igår var det Hela huset gungar i blge.
Jag, Mickis, Brita o Sandra käkade o sen va det dans för hela slanten!
Avverkade 3 av  3 dansgolv igår, vilket känns i fötterna idag!
Casanovas spelade på dansbands golvet, hade aldrig hört dom förut men dom va bra.
Lite bugg o foxtrot blev det iallfall :)
På discot spelade no comments, I like!
Flicksen o jag rockade på dansgolvet trots att det va trångt som sjutton.
Så kul att dansa till allt från gamla rocklegender till nyaste låtarna..
Inne på schlagergolvet var det knökfullt o hur varmt som helst men det är alltid kul med schlager!
Som vanligt skrålde o sjöng jag mig hes!
Svalkade halsen med nån öl o rosa pantern, såå gott.
Maten va god, musiken va bra o sällskapet va bäst!
En toppenkväll alltså!
Nån som vill följa nästa gång?  ;)


Nån sån här slank också ner under kvällen, mumma!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag skulle lätt vilja följa med.. ska dit någon gång alla fall :)

2009-04-01 @ 10:07:05
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0