40 o 25 års kalas :)

Var i Pilbobystuga igår på 40årskalas.
Faster Anna har blivit gammal :)
Massa god mat o underhållning.. Så kul!
Lurbo Stompers kom o spexade för Anna :)
Det är så roligt att se sina äldre släktingar släppa loss lite!
Vissa kan verka lite präktiga o tråkiga men inte igår :D
Men det bästa med kvällen va att farfar fick vara med..
Han hade sina 2 sköterskor med som pysslade om honom.
Jag är så glad att han fortfarande kan vara med på sånt här.
Saknade min lillasyster igår..
Kom hem sis!!


Jag o Farfar :)


 


 


Jag o lilla mamma!


Sen åkte jag till Toftbyn för att gratta Pelle som fyllde 25 år.
Det va massa folk hos Pelle, många som man inte träffar så ofta så det va jättekul :)
Hade tänkt att gå på krogen men jag hade hur kul som helst hos Pelle så jag blev kvar där.
Satt o drack öl med pojkarna tills Per kom o hämtade mig när han hade jobbat klart.
Bra med privatchafför :)



Pusselikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0