Blågula lastbilar

Är det bästa som finns när man inte har nå bättre för sig!
Igår spenderade jag 12 timmar med Thomas i lilla scanian :)
Tänger-Skutskär-Insjön-Gävle-Tänger-Borlänge.
Blev det rätt så?
Tror det iallafall.
Jag kan lova att ögonen blev ganska tunga längs Hoforsrakan.
Men jag höll mig vaken!
Vågade inget annat..
Thomas hade lovat att väcka mig med uppen takruta o en 7 helvetes tuta!
Ville inte riskera att det blev lite blött på sätet ;)

Ganska så skönt att bara rulla fram längs vägarna o bara vara.
Skönt att slippa vara ensam.
Har känt mig lite tung ett tag..
Tänk mycket på Tomas o farmor, o nu mormor som nu lämnat oss.
Hur länge kommer farfar o morfar finnas kvar?
Såna tankar snurrar.

Tur att man har världens bästa granne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0