Dalahoppet 2009

Var in till Falun  tillsammans med Lina o Carina idag när jag hade några timmar ledigt mitt på dagen.
Det va hopptävlingar på Lugnet.
Jag stortrivdes kan jag lova!
Vi hann med o se 1.30 o 1.40 innan jag skulle åka till jobbet igen.
Hinderna ser ju inte så höga ut när man sitter på läktaren men när man kommer ner på marken o står brevid dom får man ju svindel!
Ännu värre blir det ju när man sitter på hästryggen..
Nä jag blir nog aldrig nått hopproffs.
Jag o C håller oss mog till 50-60cm nå sånt.
Jag tycker att jag är så modig när jag vågar hoppa så högt ;)
Tänk att Ahmanda har hoppat 140 med C.
Skulle va kul o löshoppa honom o se hur han reagerar på lite höjd.
Nu har han ju bara hoppat lite i skogen o plutthinder med mig..

Vi hade iallafall perfekt väder när vi satt på läktaren men som vanligt tänkte man inte på solen.
Jag har ett halvt rött ansikte!
Mycket klädsamt.
Förstår nu vad brukaren menade med att det syntes att  jag hade varit i solen..
NÄHÄ!
Hihi, det är samma sak varje år.
Blond ända ner i rötterna :)

Träffade föresten bästa Fransson o Olivia på Lugnet :)

Nu ska det sussas.
Trött som en, jag vet inte vad!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia & Olivia

Trodde inte att solen skulle ta så mkt där...Blåste en del å blev kallt så fort solen försvann!



Va kul att ni hann in en sväng!

KRamen

2009-05-18 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0