Påfrestande dag men skön kväll.. :)

Har haft en väldigt påfrestande dag idag på jobbet..
Det krånglade från första besöket till sista.
Jag älskar mitt jobb men ibland vill jag bara gråta!
Jag har ett långt tålamod men idag testades det till max.
Tackvare Emma så klarade jag mig igenom den här dagen också!
Thanks doll!!

Var in på Vackra små ting o shopade lite efter jobbet.
Köpte två små skyltar som det står Lycka o Kärlek på.
Satte upp dom på stalldörren :)
Ibland älskar jag att shopa!

Sen blev det fika hos fam Haglund.
Fick passa på med lite bebismys :)



Tant Jennys gladfis :)

Efter det va det bara att ta tag i mockningen!
Som tur är fick jag lite hjälp ;)



Sötaste ungen ever!!

Har nyss ätit en pizza så nu stundar en kvällspromenix me doggen :)
Sen ska det sooooooovas!!


Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0