Snart är påsken över..

Dagarna går verkligen för fort just nu..
Vet inte hur jag ska hinna med allt!
Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag åker till Indien :D
Jag har några saker som jag måste köpa inför resan bla solkräm!
Sen måste jag komma på hur mycket pengar jag ska ha med mig..
Nån som varit i indien o kan tipsa mig?

Helgen som gått har varit riktigt rolig!
Angling med Frida o co på långfredagen.
Jag o 'diva var med några timmar på fm innan jag stack till jobbet.
På kvällen blev det fest i linghed :)
Där kan man snacka fullt hus!
Fanns inte en ledig stol tror jag...
Igår skulle det bli en lugn filmkväll men det sket sig!
Det slutade med bastubad med en öl i handen.
Lovely!
Nu väntar jag på lite påskmat hemma i Pilbo :)

Ha det!

Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Hälsa Glad Påsk till familjen! :)

2010-04-04 @ 14:46:41
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0