Full rulle...

Tänk vad fort tiden går ibland..

I morgon är mickis bebis beräkad att komma!
Känns som om att det va nyss hon kläckte nyheten.
Gaaalet!
Men håller hon sig till den 28de har jag vunnit en triss :)
Fast jag längtar efter att få se det lilla pyret så det gör inget om den kommer tidigare!

Det känns som om att det var nyss Pontus berättade att han skulle ta över en gård i Böle.
Men det skulle ta flera månader innan allt papper skulle vara klart..
I torsdags blev det klart!
Nu är min P gårdsägare :D
Det kommer att dröja innan huset är renoverat, det är byggt 1903 så det finns att göra ;)
Men det har hunnit hända en hel del bara sen i torsdags!
Alla saker är ute, garderober är rivna, golv uppbrutna o underbart trätak är hittat :P
Ska bli så kul att se ett hem växa fram där!
YEAY :)

Jobbet är klart för dagen, stallet är fixat o jag har tagit en oförskämt lång varm dusch.
Nu blir det mat o vänta på att älsklingen ska komma o göra mig sällskap i soffan :)


PussoKram





Kommentarer
Postat av: mickis

Jaa, helt galet, tänk.. Today is the day..ändå känns det så himla overkligt..haha men jag hopaps att jag snart får lukta och mysa med bebis <3

2010-08-25 @ 11:23:39
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0