Ungträff och julklappsbyte :)

Den här dagen har varit på tok för lång...
Även om dagen kantrats av härliga människor o mycket skoj så är jag döds trött just nu.

Kl 9 var jag på plats på Galaxen i borlänge för konferens med ungdomsansvariga.
Vilket betyder att jag fick träffa Vonnie o Kalle :)
Vi gick igenom hur kalendern kommer se ut för 2011 o det kommer nog bli ett bra år ut facklig synvinkel :)
En sak som gör galaxen lite bättre än andra ställen är att dom har en popcorn o en mjukglassmaskin!
Jenny gillar :)



Sen blev det en liten middag på MAX med gänget.

Då passade jag o Vonnie på att byta julklappar.
Snacka om att Yvonne har lagt ner tid o tanke på varje sak.
Jag är så himla glad o rörd över helt underbara presenter :)
Varje present är så JAG!!

Tänkte visa vad jag fick för fina julklappar!

Halsband från ett av mina favoritmärken Pearls for Girls.
Svarta pärlor passar till allt :)



Glittrigt armband från samma märke.
Jenny ääääälskar glitter ;)



Vad kan gömma sig i den här asken då?



Jo, ännu ett superfint halsband!
Love it!



En tekopp o te för frusna vinterkvällar :)



Och sist men inte minst....




Tusen tack älskade, älskade Yvonne!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så fina julklappar, förstår att du blev glad! Pres på hästarna kommer så håll utkik!! Hoppas allt är bra på nya gården! Kram

2010-12-18 @ 19:12:43
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: Vonnie

Klart, inte pengarna man spenderar som spelar roll utan tanken bakom :-) <3 Lööövvvee uuuuu!!

2010-12-22 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0