Dubbelt 21års kalas :D

Måndag idag men det känns fortfarande som en söndag ;)
Efter många om o men hamnade jag nere i Uppsala i lördags.
Passade på att överraska Ahmanda lite :)
Hihi!
Både Manda o Matte fyllde 21 år så det va riktigt kalas :)
Det blev en riktig toppenkväll med riktigt mycket ös!
I sovrummet blev det sing star och i vardagsrummet dansades det loss!
Jättekul o träffa Mattes o Ahmandas kompisar.



Dags för sing star :)



Fia o Emmie sjunger.



Namir, Ahmanda o Ninna rockar loss i sovrummet ;)



Det gick hett till när vissa dansade! :P



Lite lagomt slitna partybrudar ;)



Katterna va också lite slitna dagen efter...



Lilla Nebojsa :)

Söndagen blev inte rolig kan jag lova...
Hua.
Telefonen ringde, det var Mattes föräldrar som skulle komma o fira Ahmanda.
Så det var bara att rulla ur sängen o börja städa...
O vad lyckas man med?
Jo, jag lyckas trampa in en tandpetare i foten!
Fy fan vad ont det gjorde!
Ahmanda skrattade, hrm... Tur man kan glädja nån! ;)
Så nu haltar jag fram...
Snyggt.
På söndag fm när vi mådde lite bättre blev det stallet.
Mockning o barbackatur.
Jag höll knappt på att ta mig upp på Linus, Ahmanda höll på att åka av innan hon ens kommit upp i sadeln.
Haha, tygelfylla!
På kvällen stannade jag till i Tierp på middag o film hos Martin :)
Sen åkte jag hem till älsklingen!
Tror vi somnade innan vi ens lagt huvudet på kuddarna...
Så skönt att sussa!!

Funderar på att vila lite nu innan jag ska jobba kväll.
Hoppas på en lugn kväll!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0