Lång promenad

Tänk vad lite motion o trevligt sällskap med öppen famn kan göra.
När jag o Diva traska ner längs Liljansvägen var allt ganska så tungt.
Komma hem till ett tomt hus är fan inte lätt!
Men bästa Malin ringde o ville ha promenadsällskap så jag flydde ensamheten.
Vi möttes på halva vägen som vanligt o traskade på..
Idag var det ju till o med behagligt att andas ute!
Inte illa ;)
Jag o Malin har travat på o pratat om allt möjligt.
Bröllopsplaner, idiotiska människor, obegåvade människor, djur, mina bekymmer m.m
2 timmar senare känns allt något lättare.
Förhoppningsvis blir man lite lättare också :P

Nu ska jag krypa till kojs o försöka sova lite.
Inget man tar för givet längre...
Men försöka duger!



En trött men nöjd Diva :)


Puss o god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0