Tyck synd om oss!

Idag är det bra jävla kallt!
-33 grader när jag kom ut i morse....
Diva va väldigt snabb när hon skulle ut o kissa på morgonen!
Hon tyckte att det va kallt om tassarna :(
Drog mig veerkligen för att åka till jobbet..
Tur att man har kupe o motorvärmare!
Annars hade nog inte lilla Ådi velat va med...

Men till jobbet kom jag!
Jag o mina kära kollegor våndas verkligen i kylan.
Har en "gåtur" idag o det är hemskt!
Brukarna har jättevarmt i lägenheterna o sen blir det iskallt när man kommer ut i luften igen.
Det är som en att beställa en förkylning!
Men men...
Det är bara att härda ut!
Nu har jag värmt upp mig på lunchen så nu ska jag traska ut igen.
Weeeiii....
Eller nått.

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0