Happy B-day to meeeee!

Vilken galen helg det har varit...
Men fruktansvärt rolig :)

Vill börja med att tacka mina sötbönor för den fina bilannonsen som dom satt in i både DD o FK ;)
Jag är nu uppe i 56 samtal o 27 röstmeddelanden...
Min mobil har fått spunk :P
Men nu kan jag faktiskt le åt eländet :)

Pontus väckte mig vid 5.30 på torsdagen, då hade han dukat fram en brakfrukost, tänt massa ljus o mitt på bordet stod två små paket.
Jag fick så fina silversmycken av honom <3
På kvällen kom min familj o pontus familj hit o firande lite.
Dom har frågat när dom ska få träffas så nu passade vi på.
Jag fick jättefina presenter av respektiva familjer :)

I fredags kom flicksen hit för födelsedagsfika.
Jag fick ett presentkort på Grand Sport&Spa :)
Nu ska det lyxas! <3

Lördag- mostrarna, morbror o kusiner.
Söndag- fastrar o kusiner.

Så himla kul att få träffa alla nära o kära!
Presenterna är ju inte helt fel heller... ;)

Tusen tack ALLA som grattat mig!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0