En person jag vill träffa just nu.

Det finns många som jag skulle vilja träffa just nu.
Tiden räcker inte riktigt till när man jobbar som man gör.
Tackvare internet så har man ju lite kontakt men jag saknar en riktig tjejkväll med underbara vänner.

Men en person jag saknar väldigt mycket är min moster Ammi.
Jag vet att du läser ;)
Ammi har tagit hand om mig sedan jag var bebis, hon bodde hemma hos mamma o pappa under gymnasietiden.
Jag har kräkts över henne, ätit upp hennes tidning o förstört hennes nattsömn ;)
När jag kom upp i tonåren fanns det saker man inte kunde ta med föräldrarna, då fanns Ammi.
Om jag hade nått på hjärtat så visste jag alltid att hon fanns där.
Även om jag idag är vuxen så kan man ibland känna sig väligt liten o då ringer fortfarande jag Ammi :)

Jag hoppas bara att mina kusiner känner samma samhörighet med mig som jag gör med deras mamma.

Elin o Oscar :)




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0