För ett år sedan..

För ett år sedan var jag 140 cm bred o 98 kg tung. Just idag, just nu, fast för ett år sedan låg jag här i sängen med händerna på min stora mage o kände två bebisar sparka därinne. Jag var så nyfiken på vad det var för små trollungar som levde rövare på värsta viset när jag skulle försöka sova.. Jag minns att jag var bubblande lycklig men ändå lite rädd. Skulle dom må bra? Hade dom tio fingrar o tio tår? Skulle jag bli en bra mamma? Idag vet jag. Förutom Sagas bråkiga hjärta mådde dom bra, tio fingrar o tio tår per bebis, o jag blev en bra mamma som varje dag lär sig nått nytt varje dag :)

Det här året har gått fortare än jag någonsin kunnat föreställt mig. Lyckan o kärleken jag känner när jag ser våra döttrar hade jag nog aldrig kunnat föreställa mig!
Tänk att ni är här nu.. Älskade ungar.


Kommentarer
Postat av: Em

Satan i gatan vaad stor du var! Hur har man kunnat glömt det?!

2012-12-22 @ 10:03:15
URL: http://eeebee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0