Stora tjejer!

Jag är så stolt o glad att jag nästan spricker! Inte en enda tår eller ledsna miner på hela veckan vid dagislämning 🙏 Tjejerna springer in o kramar första bästa dagisfröken! Idag var det Sara som fick ta emot kramarna 😊 

Lova har under veckan också lärt sig namnen på de flesta fröknarna, Britta, Anna-Britta, Eva, Sara osv. Hon är hela tiden så ivrig att få berätta allt hon ser, hör eller har gjort... Idag när hon vi kom in på dagis började hon babbla om Pippi o så pekade hon in i ett rum. Jag fattade noll! Men fröken frågade Lova om hon ville gå in o lyssna på Pippi Långstrump? Jaaaaa blev svaret 😉 Så himla roligt nu när dom kan uttrycka sig lite mer! 

Jag har så stora duktiga tjejer! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0