Pratkvarnen Lova ❤

Det är så himla roligt just med allt som händer! Mina bebisar har blivit stora tjejer 😊 Saga är inte still många minuter på dygnet medans Lova aldrig är tyst... 🙊 

Igår fick vi höra både "dumma mamma" o "dumma Saga" från Lova. 

I morse när tjejerna härjade i min säng frågade jag -Ska vi gå ner o kolla på Bolibompa istället? -Nej, film! Katten! (Pettson o Findus) svarade Lova då. 

Lova verkar också vara besatt av mat. Iallafall att prata om mat! 
-Mamma katten min mat! (Mamma jag vill ge katten mat) 
-Mamma mat pappa (Mamma lagar mat åt pappa) 
-Pippi mat bollar! (Fåglarna äter talgbollar) 
-Iiiihhii mat uta! (Hästarna äter mat ute) 

Men det absolut roligaste lilla fröken berättat för oss var nog -Fi usch bajsch! (Moster Sofie pruttade så det luktade bajs) 😂






Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Helt underbart! Ser fram emot att träffa er.

Svar: Vi vill träffa dig också!! 💖Snart!!
Jenny

2013-10-24 @ 20:53:46
URL: http://eeebee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0