En dag i Pilbo 😊

TĂ€nk vilken tur att man har vĂ€rldens bĂ€sta familj! Idag fick morfar stĂ€lla upp som rĂ€ddare i nöden... ❀

Nu nĂ€r flickornas förkylning börjat mattas av dĂ„ hoppar den över pĂ„ mig!
Ont i halsen, hosta o snorig đŸ˜·
Jag kÀnner mig helt dÀckad o har svÄrt att orka med allt bus. SÄ efter ett samtal till morfar var det bara att packa in oss i bilen o Äka! Lova babblade hela vÀgen in till stan
 -Fanny inte hoppa mig! 
-Peggie! GÄ o lÀgg dig!
 -Ally sjuk...
 -Morsa (morfar) leka mig! 
Saga stÀmde in med sitt -Jaaaaaa!
SvĂ€ngde in pĂ„ macken i stan o köpte glass till fikat 🍹 För har man ont i halsen fĂ„r man köpa glass.

Det Ă€r sĂ„ skönt komma hem till Pilbo! DĂ€r kan man slĂ€ppa lös busfröna o lĂ„ta dom leka utan att man mĂ„ste passa dom hela tiden. Det vĂ€rsta som kan hĂ€nda Ă€r att det Ă€ndras nĂ„n instĂ€llning pĂ„ datorn eller nĂ„n blomkruka Ă„ker i golvet 😜 

Lova förbereder blöjbyte 😉


TokSaga ♄



Efter jobbet kom Pontus o hĂ€mtade flickorna sĂ„ jag fick nĂ„n timmes vila i Pilbo 😊 Ligga pĂ„ soffan o lĂ€sa Hemmets journal-lyx! 📰

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vilken tur morfar finns! Krya pÄ dig Àlskade xx

2014-02-04 @ 07:13:59
URL: http://eeebee.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0