En stunds lugn o ro 😊

Ibland testas mitt tĂ„lamod till den grĂ€ns att jag bara vill grĂ„ta. Mina underbara ungar förvandlas till nejsĂ€gande, skrikande troll! Speciellt nu nĂ€r Pontus snickrar pĂ„ vĂ„rat kök frĂ„n morgon till kvĂ€ll! Han kĂ€mpar pĂ„ med renovering o jag kĂ€mpar med vĂ„ra smĂ„... Man fĂ„r inte byta blöja, inte borsta hĂ„r, inte hjĂ€lpa till o inte tillrĂ€tta visa utan att jorden gĂ„r under... DĂ„ kĂ€nner man sig som mamma vĂ€ldigt brĂ€cklig. 

Men nu har ju jag turen att ha en fantastisk familj som fĂ„r mig pĂ„ fötter mig! I tisdags lĂ„nade Fam Jacks barnen hela dagen sĂ„ jag kunde utrĂ€tta Ă€renden pĂ„ stan. Passade pĂ„ att unna mig lite sushi ocksĂ„ 😋 Det Ă€r otroligt vad lite lugn o ro kan göra med ens nerver! 

IgĂ„r o idag har vi varit i Åg o terroriserat mormor o morfar! Inte en lugn stund fĂ„r dom 😜 
Speciellt inte nu nĂ€r det Ă€r bad o bĂ„tvĂ€der 😍 












Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0