Felice 11 dagar!

Jag mätte Felice igår, 109 cm 😊 Lussan är 174 cm o Canterbury är 169 cm om jag inte minns helt galet... 
Så hon blir nog en stor tjej! 




Min vackra pärla! 
Jag kan inte se mig mätt på henne 😍



Flisan som hon också kallas kommer gärna fram o hälsar i hagen 😊 Hon är så social o söt tills hon får en tillsägelse, då blir hon så sur som bara ett rödhårigt sto kan bli 😜 O tillsägelser har hon fått, hon har bl.a. provat att kicka mot matte o ta en smakbit! Men då fick hon en smäll på rumpan o ett ordentligt fy... Sen dess har hon inte försökt sig på det igen! Vi kommer nog ha våra duster hon o jag, min lilla stumpa 😉


Världens bästa mamma Lucette! Det är tur hon är lugn o klok med en så uppnosig dotter 😉 Som jag älskar den här hästen! ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0