Helg i Björbo ⭐

Lördag till söndag har jag o flickorna sovit hos min moster Ammi ❤️ 
Sopa var i Turkiet på Rallycross tävling men Ammi, Elin o Oscar var hemma med oss! 

Det har varit en intensiv period med mycket trots, sjukdomar o mitt ryggskott så jag behövde en paus! Då finns det inget bättre att få åka bort o bli lite ompysslad 😊 

Vi åkte till Ammis jobb, dagiset i Björbo.
Barnen fick hela gården för sig själva! Lyx 😃

Lycklig Lova 💕


 
Saga tar sig en liten tur på lilla ponnyn 💕 


Ammi o Lova ❤




Roligt att åka rutchekana 😃 


Saga roddar båten 🚣



En av de bästa sakerna med att sova i Björbo! Bada hur mycket man vill 💦 


Nybadad o bänkad i soffan, eller snarare på bordet för lite film 😊


Saga har hemlängtan o saknar sin pappa ❤ 
Då får hon ligga på Lovas arm ❤


Mina älskade ungar! 💕


Båda flickorna sov 20-06 så jag var nöjd 😊 Det första Saga frågade när hon vaknade var -Var är Ammi?! När flickorna snällt följde med o myste ner sig i soffan med Ammi fick jag gå o lägga mig igen! Att få somna om till kl 8 var ljuvligt 😇

På eftermiddagen tittade vi på Rallycross VM i Turkiet o vi tittade noga för att se Sopa i rutan! O nog tror jag vi såg nån skymt av honom 😉 storfräsarn! 


Nu är batterierna laddade o jag har fått lite välbehövlig vila 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0