Middag ute med Linorna o EmmaPemma

Har varit på Hammars café ikväll o ätit sååå gott :)
Trevligt träffa flickorna igen..
Blir inte så ofta nu när man jobbar o bor på olika håll.
Vi satt skvallrade lite om oss själva, det är skönt att få bladdra av sig lite.´
Prata lite tok o snusk :)
Hur många kom vi fram till Lina? ;)
Jag o Emma lyckades få en skrattattak mitt under finmiddagen!
Tårarna började rinna o jag misstänker att folk börja kolla lite snett på oss!
Men vad gör det?
Längesen jag skrattade så! :D

Hade hur som helst en toppenkväll!
Tack för det :)





Black Marlin med tigerräkor o grönsaker, rostad potatis till.



Vaniljpannacotta med skogsbär, frukt o mangosås



Dom glada Linorna :)



Älskade Emma :)

Nu ska jag klippa Älsklingen sen blir det sova..
Begravning för mormor i morgon :(
Tack Per för att du finns o följer mig i morgon!

Love.



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Svar det du skrev på min blogg om mitt problem med kläderna till dansen: Jo funderar verkligen på hur jag ska få ihop det :P. Har kommit på lite mer hur jag kan få ihop det nu. Men funderar ännu mer :P. Ja, det finns biljeter och köpa :D. Ja, eller de brukar alltid lägga upp film från dansen på nätet :P

2009-04-20 @ 22:16:48
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

Svar på vad du skrev på min blogg om mitt problem om mina danskläder: Jo funderar verkligen på hur jag ska få ihop det :P. Har kommit på lite mer hur jag kan få ihop det nu. Men funderar ännu mer :P. Ja, det finns biljeter och köpa :D. Ja, eller de brukar alltid lägga upp film från dansen på nätet :P

2009-04-20 @ 22:17:54
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0