Mysdag o grillkväll med tjejmaffian ;)

Var till jobbet o fick massage av Lina..
Hon var så himla duktig, hon hittade alla stela o ömma punkter.
Hon såg också att jag hade sned rygg, kanske efter flygturen av Callisto?
Känner mig alledes mjuk o mosig nu.
Tack gumman, du är bäst!

Spenderade hela dagen tillsammans med Lina2.
Satt ute på bron o käkade lunch (nähä!) o njöt av solen :)
Gick även runt sommarhagarna o kollade vart C ska så i sommar!
Stora hagar o egen badplats, kan min pålle få det bättre?!

Grillade med Mickis, Emma, Brita, Viktoria o Per nu på kvällen.
Jag skötte tändning av grill sen fick flickorna fixa resten :)
Linas massage gjorde verkligen susen så jag var så trött o slut under hela middagen.
Trodde nästan att jag skulle somna sittandes.
Tur att flickorna har överseende med gamla mig!
Menyn bestod av kött, sallad o bea sen blev det glass o jordgubbar till efterrätt!
Såå somrigt o gott!



Är så glad att jag har mina vänner som alltid kan pigga upp o göra mig glad :)
Längtar tills i sommar när vi ska dra till stockholm på road trip.
Grönan o Skansen får se upp, Emma kanske kör! Hihi.
Love, love, love.

Nu kommer Wille snart o ska kolla på film med mig o Älsklingen.
Har en svag aning om att jag kommer att somna i soffan..

Tack o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0