Påskhelgen :)

Vilken helg!
Fredagen va riktig lugn, jobbade till fyra sen blev det till stallet.
Pysslade med hästen i solskenet o hade det toppen!
Åkte till en kompis o lånade hans gråhund Diva som är 2 år.
Per skulle jobba natt så jag ville ha lite sällskap :)
På kvällen kom Mickis så vi drack lite vin o kikade på sex and the city filmen.
Rosévin är ju riktigt gott!
Tack gums för en toppenkväll :)

Lördagen började med att släppa ut hästarrna sen drog jag, systeryster o mamma till järna.
Hoppetossan Peggy hade vi också med!
Morfar blev så glad när vi kom :)
Träffade nästan hela tjocka släkten där..
På kvällen blev det grillning hemma, Per sa att vi skulle va fyra som skulle grilla men när jag kom hem så va det fullt i folk hemma!
Det är som vanligt  hemma hos oss, saknade mina flicks bara.
Grillade kött, majskolvar o potatisgratäng till det.
Per hade gjort glassgrogg.. Mumma!
Sen blev det utgång, eftersom Linda inte va 20 så kunde vi inte gå ut på Harrys som planerat.
Så det blev Etage istället, har inte varit där på så länge!
Hade faktiskt riktigt kul!
Jag o Larsa buggade på stora scenen, usch hur man beter sig med lite alkohol i kroppen ;)
Sen blev det taxiresa hem till svärdjö!

Söndagen va riktigt lugn, promenader med Diva, stallet, fika med syrran o nicke.
På kvällen va jag till Hea o lyssnade på Rockabilly :)
Dansade o hade hur kul som helst.
Träffade en del gamla kompisar som jag inte sett på år o dar!
Skjutsade hem lite folk sen va det bums i säng för att orka upp o jobba kl 07.00 på måndag morgon!

Hugs and kisses



Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysig helg!! Dröjer nog innan jag kan vara full å hitta på tok ;)

2009-04-14 @ 18:13:10
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0