Puss i påsk ;)

Har haft Lina, bus Emil o Malin här på fika idag :)
Tårta o kakor för hela slanten..
Lilla Emil fick lite smågodis när jag inte hade nå fika han kunde äta..
Det gillade han :)
Fick till och med slängkyssar av Emil innan dom skulle åka.

Ska snart iväg o jobba, är väl inte så där översexuellt jättesugen på det.
Men som tur är det har jag min Malin med mig idag också :)
Jag tycker om ha intro :)
Emma Pemma ska också jobba ikväll..
Vi ska köpa lite godis så vi kan ha lite påskmys för gamlingarna i morgon!
Ska leta reda på lite påskkläder idag :)

Funderar på att käka lite..
Tårtrester står man sig nog inte på hela dagen.
Hörde föresten att det skulle finnas ett paket åt mig på jobbet..
Me like :D






Over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo det är lite sura miner emellanåt, om han är hungrig eller trött. Men det går nästan alltid att få honom på bra humör igen!

2009-04-10 @ 18:29:39
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0